Konkurencje Siłowe

Spacer dekarza

Zawodnik na znak sędziego z półprzysiadu podnosi się razem z konstrukcją- unosi ją na swoich barkach i przenosi na wyznaczonym dystansie. Wygrywa zawodnik który zrobi to w najkrótszym czasie.

Opony równoległe

Zawodnicy przewracając dużą oponę przemieszczają się na wyznaczonym odcinku. Opona ma przebyć wyznaczoną trasę w jak najkrótszym czasie. Nie wolno opony toczyć.

Waga płaczu przodem

Zawodnicy trzymają przedmiot w wyprostowanych ramionach skierowanych przed siebie na wysokości twarzy. Oryginalnie jest to ciężar o wadze do 25 kg. My proponujemy ciężarki po 10 kg. Konkurencja zaczyna się gwizdkiem sędziego po przyjęciu przez zawodnika prawidłowej pozycji. Dłonie zawodnika muszą się znajdować na wysokości pomiędzy czołem o brodą.

Konkurencje Sprawnościowe

Rzut Membraną

Zawodnik na znak sędziego rzuca za siebie belkę (belkę trzyma oburącz, długość 1,5 m). Każdy zawodnik wykonuje 2 rzuty - wszyscy po kolei rzucają jeden raz, następnie w tej samej kolejności drugi raz, punktowany jest najlepszy wynik.

Dart Dla Twardzieli

Zamiast lotek siekiera Yato lub tarcza tnąca do piły Yato, tarcza wielkości ok. 70-80 cm . Uczestnik ma 5 rzutów i liczą się tylko wbite siekiery, w razie uzyskania najwyższej ilości punktów przez więcej niż jednego uczestnika - dogrywka.

Konkurencje Szybkościowe

Przeciąganie samochodu

Zadaniem osoby jest przeciągnięcie samochodu firmowego na dystansie 15 metrów w jak najkrótszym czasie. Zawodnik idąc ciągnie samochód za sobą. Skrzynia biegów auta ustawiona w pozycji „luz”.

Młotkiem GO!

Piłą GO!

Piłowanie kłód drewnianych piłą moja – twoja – zawodnicy mają za zadanie w jak najkrótszym czasie przepiłować dosyć grubą kłodę.

Lodołamacz

Każda z ekip wyznacza przedstawiciela do poddania się próbie odporności na ziąb. Zadaniem uczestnika jest utrzymanie nóg w lodowatej wodzie ze skruszonym lodem przez jak najdłuższy okres czasu. Wygrywa najbardziej odporny!

Naprzeciw żywiołom

Zadanie indywidualne dla każdego z uczestników. Każdy pojedynczo wchodzi do specjalnej komory, podłączonej do dmuchawy. W komorze znajdować się będą dwa rodzaje kuponów (100 szt. jednego koloru i 20 szt. drugiego). Zadaniem uczestników jest uzbieranie jak największej ilości właściwych kuponów w trakcie 30 sekund. Wygrywa osoba, która zgromadzi największą liczbę kuponów.

Szybcy i precyzyjni

Zawodnicy z całej drużyny stoją w odległościach po 5 metrów od siebie. Pierwszy uczestnik ma 2 kratki (pełne jajek), a ostatni zawodnik ma 2 wolne kratki. Zadaniem uczestników jest w jak najszybszym czasie przerzucenie jajek od pierwszego do ostatniego zawodnika. Za każde zbite jajko 3 sekundy kary. Wygrywa najszybsza drużyna.

Letnie sanie

Na specjalnym nosidle siadają 2 hostessy. Nosidło wyposażone jest w specjalne uchwyty, które trzymają zawodnicy z drużyny. Ich zadaniem będzie przejście z punktu A do punktu B i z powrotem w jak najszybszym czasie.

Budowanie wałów

Przygotowanych jest 12 worków z piaskiem (4x30kg, 4x40kg i 4x50kg). Zawodnicy muszą po kolei przenieść worki i zostawić na podeście. Dystans około 20 metrów.

zahartowany konkurencjapróba odporno¶cizahartowany corotop